پویش همدلی مؤمنانه در بهزیستی کردستان

پویش همدلی مؤمنانه در بهزیستی کردستان برگزار می شود

 ​به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان ، ​​​​​​مدیرکل بهزیستی کردستان طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به نزدیکی ماه پرخیر و برکت رمضان و از طرفی شیوع بیماری کرونا ، سازمان بهزیستی در نظر دارد از تمامی ظرفیت های خیرین ، نیکوکاران ، مراکز و موسسات خیریه و نهادهای دولتی و سایر توانمندی های موجود در استان استفاده نموده و در راستای کاهش آسیب های اقتصادی و بویژه اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا و رسیدگی و کمک رسانی به خانوادهای تحت پوشش ، پویش کمک مؤمنانه برگزار نماید.

سید صباح قریشی در ادامه افزود : پیرو رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری رزمایش کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است برای کمک سریع و بموقع به نیازمندان توسط بهزیستی کردستان اجرا می گردد .

وی با بیان اینکه بیماری کرونا بر جامعه هدف یعنی اقشار محروم و معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی اثرات مخرب و نگران کننده اجتماعی و اقتصادی به مراتب بیشتر از سایر اقشار جامعه بر جای گذاشته است گفت:این گروه ها به دلیل اینکه از پشتوانه های اجتماعی و اقتصادی کمتری برخوردارند . در بحران کرونا بیشتر در معرض آسیب بوده و نیازمند توجه جدی سازمان ها ، نهادهای حمایتی ، خیرین ، تشکل ها و موسسات خیریه می باشند .

قریشی افزود : از ابتدای بروز ویروس کرونا در استان خوشبختانه کمک های نقدی و غیر نقدی قابل توجهی توسط خیرین و دستگاه های دولتی و موسسات خیریه استان به بهزیستی شده است که تمامی آنها در راستای تامین وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده و اقلام خوراکی مددجویان هزینه شده است .

حسین رسولی معاون مشارکت های مردمی ، اشتغال و موسسات غیر دولتی بهزیستی کردستان گفت :امسال بدلیل دستورالعمل های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های تردد  در اماکن ، حضور گروهی خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی در منزل مددجویان و معلولین و مراکز شبانه روزی تحت نظارت سازمان بهزیستی وجود ندارد .

وی در ادامه گفت : به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهزیستی کردستان در نظر دارد پویش همگانی همدلی مؤمنانه با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و مسولین و توانمندان استان (جیره خشک ، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده ، لوازم ضروری ، کمک هزینه درمان ، معیشت و مسکن و .. ) برگزار نماید . لذا امیدواریم نیکوکاران گرامی این بار نیز سازمان بهزیستی را همراهی نموده تا بتوانیم خالق صحنه های شگفت انگیز شده و بارقه ی امید و آرامش و خوشبختی را  در دل نیازمندان تحت پوشش بهزیستی ایجاد کنیم .

معاون مشارکت های مردمی ، اشتغال و موسسات غیر دولتی بهزیستی کردستان افزود : تعداد قابل توجه ای زنان سرپرست خانوار ، ایتام ، معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی تحت پوشش بهزیستی کردستان زندگی می کنند که از خدمات مستمر و غیرمستمر این سازمان برخوردار می باشند لذا علیرغم کمک های سازمان ، نیازمند دستان سخاوتمند مردم خیرخواه کردستان هستیم .

رسولی اظهار داشت : کلیه کمک های نقدی و غیر نقدی و اعانات و صدقات خیرین در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی و تحت پوشش خواهد رسید .

دستی که کمک می کند از دستانی که برای دعا بالا می روند مقدس تر است

خیرین و نیکوکاران عزیز می توانند :

- حداقل از یک خانوار تحت پوشش بهزیستی بر اساس توانشان حمایت کنند

- حداقل از یکی از ایتام تحت پوشش بهزیستی حمایت و تحت سرپرستی قرار دهند

- در کمک هزینه تامین مسکن مددجویان و معلولین بهزیستی را همراهی نمایند

- در تامین لوازم ضروری منزل و وسایل کمک توانبخشی مددجویان و معلولین بهزیستی را حمایت کنند

- در تامین اقلام بهداشتی ، ضدعفونی کننده و معیشتی مورد نیاز مراکز نگهداری شبانه روزی مددجویان و معلولین مساعدت نمایند .

- حداقل یکی از اقلام اساسی و مورد نیاز زوجین در شرف ازدواج تحت پوشش بهزیستی را تامین نمایند .

خیرین و نیکوکاران ارجمند می توانند به روش های ذیل در این امر خداپسندانه شرکت نمایند

۱- از طریق ادارات بهزیستی شهرستان ها و واحد های تحت نظارت بهزیستی

۲- شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان

۳- شماره کارت مجازی : ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۸۱۶۷۸۴

۴- شماره کد ussd حساب مشارکتهای مردمی #1400024*4*733*

کد خبر 16060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد