مروری بر ۴۰ اقدام موثر سازمان بهزیستی کشور در مقابله با کرونا

مؤسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی در دهمین گزارش سیاستی خود درخصوص بحران کرونا، مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی در واکنش به بحران کرونا ویروس و در حمایت از اقشار آسیب پذیر را احصا و منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، به نقل از پایگاه خبری موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، پیامدهای همه گیری کرونا ویروس، گرچه کمابیش آحاد جامعه را متأثر میکند، برخی اقشار و گروهها را، به دلیل سطح بالای آسیب پذیری، بیشتر در معرض خطرات اجتماعی قرار میدهد. شناسایی این اقشار و ارائۀ حمایتهای موردنیاز به آنهادر شرایط بحرانی از الزامات یک نظام رفاه و تأمین اجتماعی کارآمد است. با درک این ضرورت، و در چهارچوب اقدامات هدفمند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقابله با کرونا، سازمان بهزیستی کشور اقدامات و برنامه هایی را برای حمایت از اقشار آســیب پذیر به اجرا درآورده است.مؤسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی در دهمین گزارش سیاستی خود درخصوص بحران کرونا، مهمترین اقدامات این سازمان در واکنش به بحران کرونا ویروس را احصا و منتشر کرده است.

 این گزارش به بیان موانع اصلی سر راه معلولین در مواجهه با بحران کرونا و اقداماتی که دولتها می توانند در این زمینه انجام دهند پرداخته است و در انتهای گزارش نیز اهم اقداماتی که سازمان بهزیستی ایران برای پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ انجام داده، بیان شده است.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

کد خبر 16043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد