۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

سازمان بهزیستی در راستای تقویت و بهبود اطلاع رسانی و توجه به آشنایی اذهان عمومی با فعالیت های این اداره کل ازسویی و ازسوی دیگر توجه به خدمت رسانی مطلوب به مراجعین به سایت، طبق دستورالعمل ذیل سایت سازمان را به روزرسانی خواهد کرد.

بند۱ - اخبار

 با توجه به ماموریتها و فعالیت های متنوع بهزیستی و لزوم اطلاع رسانی خدمات ،کلیه اخبارمربوط در زمینه اطلاع رسانی ،آموزشی ،شرح رویدادها و...... به صورت روزانه از طریق روابط عمومی اطلاع یابی شده و پس از تهیه خبر در سایت بارگذاری می شود.

بند۲ - بخشنامه ها و اطلاعیه ها 

کلیه بخشنامه ها و اطلاعیه های سازمان بر روی سایت قرار دارد و  در صورت تغییر، بخشنامه جدید بروز رسانی و کنترل می گرد0د.

بند۳ - مراکز دولتی

کلیه آدرس ها و شماره تلفن مراکز تحت نظارت بهزیستی در سایت درج گردیده و در صورت تغییر اطلاعات جدید بروزرسانی می گردد.

بند۴- روسا

در صورت صدور ابلاغ یا حکم جدید، مشخصات روسای جدید در بخش راهنمای تماس و اخبار انتصابات درج گردیده و تغییرات با دریافت ابلاغ انتصابات صورت می پذیرد.

بند۵ - لینک ها

لینک های سایت بهزیستی بصورت هفتگی مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت وجود لینک شکسته بلافاصله تغییرات اعمال گردیده و لینک ها اصلاح می گردد.

بند۶ - فرآیندها

به منظور تحقق بند ۱ سیاست های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری و اجرای ماده ۳۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی دستور العمل اصلاح فرایندها و روش های انجام کار به ترتیب هر معاونت و واحد تفکیک و در سایت بهزیستی در قسمت قوانین درج گردیده است. این اصلاح فرایند هر ۶ ماه یکبار توسط سازمان بهزیستی کشور به استانها نیز ابلاغ و پس از دریافت فایل مربوطه از واحد تحول اداری بلافاصله ویرایش صورت پذیرفته و به روز رسانی می گردد.

کد خبر 16039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد