تاکنون هیچ مورد مبتلا و مشکوکی در مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی مازندران مشاهده نشده است

نوزدهمین جلسه ستاد پیشگیری از بیماریهای واگیردار (کرونا) بهزیستی مازندران و هفتمین جلسه این ستاد درسال جاری بصورت ویدئو کنفرانس با محوریت ارائه گزارش عملکرد شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی در ابتدابا اشاره به جلسه روز گذشته ریاست سازمان با مدیران استانی گفت : ریاست محترم سازمان بهزیستی ضمن تقدیر از یکایک همکاران، موفقیت های بدست آمده در پیشگیری و کنترل کرونا را مرهون لطف و عنایت خداوند  و تلاش های مجموعه همکاران ادارات، مراکز و شرکای اجتماعی دانستند.

وی با اشاره به لزوم رعایت تمامی پروتکل های نظارتی و دستورالعمل های مرتبط افزود : اجازه ندهید روند فرسایشی منجر به عادی سازی شرایط شده و شما را از استمرار پایش ها و تداوم نظارت ها بازدارد.

وی ضمن ابراز خرسندی از عدم ابتلای هیچیک از ۲۶۳۳ توانخواه مقیم در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی تصریح کرد : ضمن تقدیر از تمامی اقدامات مسئولین، خیرین و چهره های هنری و فرهنگی برای حضور جهت ارتقا روحیه مقیمان مراکز ، با توجه به پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی ستاد کشوری پیشگیری از کرونا و تاکید ریاست محترم سازمان بر استمرار رعایت و اجرای دقیق تمامی مفاد آنها، همچنان تمامی ملاقات ها و بازدیدها در مراکز ممنوع می باشد.

مدیر کل بهزیستی مازندران افزود : الویت نظارت ها بر پایش تصویری و خودداری از حضور فیزیکی در مراکز  است. 
وی خواستار حضور مستمر نماینده بهزیستی در کلیه کمیته های شهرستانی برای انتقال نتیجه اقدامات موثر بهزیستی شد و خاطرنشان کرد : ضروریست تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدامات بهزیستی به اطلاع عموم مردم جامعه برسد.

مدیر کل بهزیستی مازندران بر فعالسازی انجمن ها و مجامع خیرین در سطح شهرستانها و پیگیری پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک تاکید کرد و گفت : در راستای تداوم خدمات از ظرفیت خیرین و شرکای اجتماعی به بهترین نحو استفاده کنید.

دکتر گوهردهی خواستار تدوین بانک اطلاعاتی مددجویان تحت پوشش با الویت خانواده های آسیب دیده در بحران کرونا شد و اذعان کرد : پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مقرر شد طرحی تحت عنوان " مواسات"در کشور و به تبع آن در مازندران در جهت حمایت از خانواده های آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به اجرا درآید.

کد خبر 16026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد