استان سمنان ا افتخاری بالاتر از این نیست که توفیق برآوردن نیازهای افراد را داشته باشیم

ساختمان جدید مرکز پذیرش و هماهنگی استان سمنان با حضور مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری استان سمنان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان آقای شریفی در ابتدا ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) و تقارن آن با هفته بهزیستی از زحمات و تلاشهای مدیر کل و پرسنل اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و تشکر داشت .

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری استان سمنان: همه ی مردمی که در جامعه زندگی می کنند عیال خداوند محسوب می شوند و افتخاری از این بالاتر نیست که توفیق  برآوردن نیازهای افرادی که به ما مراجعه می کنند را خداوند فراهم کرده است و کارکنان سازمان بهزیستی باید این توفیق و فرصت را قدر بدانند و با تامل و درایت  آن را مدیریت کنند.

در ادامه علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت :سازمان بهزیستی مولود انقلاب و دستاورد بزرگ شهید عزیز دکتر محمد علی فیاض بخش است و هم اکنون  با بیش از 170 فعالیت در راستای اهداف عالیه نظام و خدمت به محرومین تلاش می کند.

ایزدپور ادامه داد :اداره کل بهزیستی استان سمنان در سی و نهمین سال تاسیس با 30 برنامه و 12 افتتاح در تحقق شعار "به زیستن در گام دوم:شفافیت، توانمندسازی،ارتقای سلامت اجتماعی " گام بر می دارد .

مدیر کل گفت:  خدمات تخصصی این اداره کل در سال 97 در جهت توانمندی جامعه هدف این سازمان گامهای بزرگی برداشته است و مرکز پذیرش و هماهنگی از جمله مراکز فعال با وجود نیروهای انسانی متخصص است که علاوه بر رسیدگی به درخواستهای مردمی با نگاه کارشناسانه و مددکاری در حوزه نقل و انتقال پرونده ها،مفقودین با تعامل درون بخشی به جامعه هدف سازمان خدمت می دهد.

 ایزدپور در پایان گفت : با سفر ریاست محترم جمهوری به استان سمنان و افزایش حجم مکاتبات جامعه هدف سازمان 600 میلیون تومان کمکهای نقدی انجام شد.

کد خبر 1601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد