در میدان عمل انگیزه، علم و آگاهی رمز پیروزی است

رزمایش سراسری و مشترک پدافند زیستی، مدیریت بحران و بسیج پایگاه مقاومت شهید فیاض بخش بهزیستی لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان ، دکتر کرم یاری، مدیر کل بهزیستی لرستان در حاشیه این رزمایش گفت: در هنگام حوادث و بحران و جهت رفع مشکلات جامعه واقشار آسیب پذیر  نیاز است کلیه نیروها یاری گر هم بوده و آمادگی لازم را داشته باشند. 

یاری افزود: نیروهای پدافند زیستی، مدیریت بحران وبسیج پایگاه فیاض بخش بهزیستی لرستان نیز با امکاناتی که در اختیار دارد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون پای کار بوده اند.

وی اظهار داشت: نیروهای حاضر در رزمایش در سالهای گذشته دوره های آموزشی لازم را جهت مقابله با بحران ومداخله به موقع گذرانده اند. این سه گروه شرکت کننده با هماهنگی لازم و برنامه های همسو در حال خدمت گذاری به جامعه هدف می باشند.

مدیر کل بهزیستی لرستان تصریح کرد: همه گروههای جهادی و نیروهایی که در این راستا در حال خدمتگزاری هستند بایستی اطلاعات وعلم مورد نیاز را در هر بحران وحادثه داشته باشند تا متناسب با بحران پیش آمده وارد عمل شوده و در کمک به همنوع موثر باشند.

یاری در ادامه گفت: علاوه بر نیروهای بسیجی و اعضای ستاد بحران، تیم محب و اورژانس اجتماعی آماده ارائه خدمت هستند و امیدوارم با انگیزه بیشتر و علم و آگاهی بالاتر جهت هم افزایی و کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده برای بهتر زیستن و گذر از بیماری و پیروزی بر کرونا وارد میدان عمل شویم.

کد خبر 15998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد