آیت الله حسینی همدانی از اقدامات و خدمات ارزشمند بهزیستی استان جهت پیشگیری از کرونا ویروس تقدیر نمود

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: فعالیت این قرارگاه از ۱۵ شعبان تا عید فطر در مرحله اول خواهد بود.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج در جلسه ای با حضور دستگاه های اجرایی استان ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی و دستگاه های فعال در عرصه مبارزه با ویروس اشغالگر کرونا گفت: فعالیت ها در استان به خوبی انجام شده و در حال حاضر روند مناسبی دارد.

او در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان و حمایت از مستنمدان و قشر آسیب دیده در گسترش بیماری کرونا، از تشکیل قرارگاه رزمایش مردمی مساوات و همدلی با رمز لبیک یا امام خبر داد و افزود : محدوده زمانی قرارگاه در مرحله اول از ۱۵ شعبان تا عید فطر ادامه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه این رزمایش ابعاد مختلفی دارد، گفت: اولین هدف این رزمایش حمایت از مستمندان است، لذا اولین اقدام جمع آوری بانک و جامعه آماری نسبت به این گروه است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: شناسایی آسیب دیدگانی که نه از حمایت های دولتی و نه از حمایت های غیر دولتی بهره مند نیستند مانند کارگران روزمزد هم از دیگر بخش های این حرکت است.

امام جمعه کرج جذب منابع نقدی و غیر نقدی و مشخص شدن یک حساب به نام دفتر نمایندگی ولی فقیه، تنظیم سیستم توزیع و نظارت بر حسن انجام همه امور نیز از دیگر بخش های این قرارگاه خواهد بود.

در این جلسه آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج از خدمات و اقدامات مقابله ای اداره کل بهزیستی استان تقدیر و تشکر نمود و گفت فعالیت های سازمان بهزیستی انسان دوستانه و امری خطیر بود و با اجرای برنامه های تخصصی سهم خود را در جهت پیشگیری از این بیماری ادا نمود.

دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان نیز گزارش مبسوط و جامعی از عملکرد بهزیستی در حوزه های تخصصی و اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با کرونا ویروس ارائه داد و گفت : اداره کل بهزیستی استان البرز از زمان شیوع کرونا با راه اندازی مرکز ۱۴۸۰، فعال کردن خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی، اجرای طرح هایی پیشگیری از کرونا ویژه کودکان کار و خیابان، معتادین مستقر در پاتوق ها، افراد مقیم در مناطق حاشیه و اهدا بسته های رایگان ضدعفونی و ماسک و دستکش همچنین راه اندازی کارگاههای تولید لوازم بهداشتی، ضدعفونی مراکز سالمندان و معلولین و کودکان بیسرپرست بصورت روزانه، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی در بین کلیه مراکز و همچنین پرداخت وجوه مازاد بر تلکیف سازمان به حساب مددجویان و مراکز تحت نظارت از دستگاههای پیشگام در این حوزه بود.

کد خبر 15929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد