پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از پویش همدلی بخشش اجاره بها مهدهای کودک در روزهای تعطیلی کرونا خبر داد .

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک فعالیت این مراکز به صورت حضوری و کامل متوقف گردید که این امر آسیبهای نظیر از دست رفتن منابع درآمد این مراکز را در پی داشت .

امینی بیان داشت : در این راستا اقداماتی از سوی سازمان جهت کاهش مشکلات آن ها صورت گرفته است ونکته مهم در این خصوص استیجاری بودن بیش از 90 درصد مهدهای کودک وعدم توان پرداخت اجاره بهای آن است که با توجه به فضای فیزیکی مهد کودک واجاره بهای بالای آن بخش عمده مشکلات مهدهای کودک را شامل میشود.

مدیر بهزیستی استان تصریح کرد: هدف از این پویش در قالب پویش همدلی (بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی ازکرونا) توسط مالکان ساختمان های مهدهای کودک است، بدین منظوراز تمام مالکان مهد های کودک استان درخواست می شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند.

وی افزود: قطعا پس از پایان شرایط کنونی و بازگشت به شرایط عادی میزبان کلیه مالکان مهدهای کودک که دلسوزانه در این پویش شرکت داشته اند بوده و طی مراسمی با حضور مسئولین با اهداء نشان حامی کودک از این عزیزان تقدیر خواهد گردید.

امینی با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می بخشند افزود: مشارکت و همراهی مالکان مهدهای کودک در بخشش اجاره بها خدمت ماندگاری است که می تواند این مراکز آموزشی را برای برون رفت از این وضعیت بحرانی یاری دهد.

کد خبر 15903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد