پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در بهزیستی خراسان جنوبی همزمان با بهزیستی استان های سراسر کشور آغاز شد

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: پویش همدلی به منظور بخشش اجاره مهدهای کودک استان در تعطیلات ناشی از کرونا در سطح کشور راه اندازی شده است که در این استان نیز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی علی عرب نژاد افزود: این پویش با کمک مهدها، کانون توسعه مهدهای استان و رسانه‌ها پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: این پویش با توجه به هزینه سنگین مهدهای کودک به ویژه موضوع اجاره بهای ساختمان مهدها، حقوق پرسنل و کاهش شدید درآمد این مراکز و خطر تعطیلی آنها توسط افراد خیر و نیکوکار راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: هدف از این پویش کمک به بقای مهدهای کودک خسارت دیده است و در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می‌بخشند.

وی یادآور شد: بهزیستی کشور و استان نیز ضمن حمایت از این پویش برای قدرشناسی از این اقدام خداپسندانه نشان «حامی کودک» را به این خیرین اهدا می‌کند و بعد از رفع بلای ویروس کرونا در مراسمی از همه این خیرین تقدیر خواهد شد.

عرب نژاد افزود: از مالکان استدعا داریم از این عمل خیر حمایت کنند و رسانه‌ها نیز ما را در این راه نیکوکارانه یاری رسانند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۱ روستامهد در استان فعال است که ۸۰ درصد آنها مستاجر هستند، همچنین از ۱۵۲ مهد شهری استان ۹۰ تا ۹۲درصد مستاجر هستند.

کد خبر 15896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد