فعالیت بهزیستی با سایر ارگانها متفاوت است

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: فعالیت در بهزیستی با دیگر ارگان ها متفاوت است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری در دیدار با سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با بیان این مطلب افزود: جامعه هدف بهزیستی گستردگی زیادی دارد.از مهدهای کودک تا سرای سالمندان که خدمات بهزیستی از قبل از تولد تا زمان سالمندی به جامعه هدف ارائه می گردد.

وی افزود: فعالیت های بهزیستی و تنوع کار در این سازمان متغیر و دارای تنوع فعالیتی زیادی است. ۱۶۲فعالیت اصلی و زیرمجموعه ای برای سازمان در نظر گرفته شده است.

یاری گفت: اجرای طرح محب در بحرانها و استفاده از ظرفیت روانشناسها و افراد خارج از سازمان در خدمات دادن به افرادی که نیازمند کمک های روانشناختی هستند اقدامی موثر بر غلبه بر ترس و استرس است.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: تیمهای داوطلب معرفی شده از طرف بهزیستی، وظیفه شناسایی افراد دارای اضطراب و ارجاع به روانشناسان و مشاوران را دارند.

دکتر یاری با اشاره به توزیع بسته های حمایتی (بهداشتی و غذایی) در بین محله ها توسط پایگاههای سلامت اجتماعی و پیشگیری اجتماع محور اعتیاد افزود: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت تهیه بسته های حمایتی با هدف پیشگیری از بروز کرونا به افراد نیازمند در محلات حاشیه ای تخصیص داده شد که بخش اول آن در تعطیلات نوروزی و بخش های دیگر در هفته جاری توسط تسهیلگران بهزیستی توزیع گردید.

کد خبر 15895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد