۵۰درصد فعالیتهای بهزیستی ایلام به بخش خصوصی واگذار شد

ایلام |مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به انجام حدود 200ماموریت کاری توسط این سازمان گفت: 50درصد فعالیتهای این سازمان به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی روز یکشنبه همزمان با هفته بهزیستی در نشست صمیمی با مدیران موسسه‌های مردم نهاد تحت نظارت این سازمان افزود: این مراکز در واقع بازتوان پرتوان بهزیستی بوده و خدمات آنها قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: هم اینک بخش گسترده‌ای از فعالیت‌های بهزیستی در حوزه‌های مختلف پیشگیری، توانبخشی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت موسسه‌های مردم نهاد انجام و این فعالیت‌ها با نظارت بهزیستی انجام می‌شود.

وی به شعار امسال هفته بهزیستی با عنوان شفافیت، توانمندسازی و ارتقا سلامت اجتماعی اشاره کرد و گفت: داشتن جامعه‌ای عاری از آسیب و توام با اعتماد اجتماعی در گرو هماهنگی و انسجام بین مردم و داشتن احساس مسئولیت اجتماعی است.

مدیر کل بهزیستی ایلام بیان کرد: مشارکت موسسه‌های مردم نهاد در ارتقا سلامت اجتماعی، توانمندسازی مردم و افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب قابل تقدیر است و تاکنون عملکرد مثبتی در این حوزه داشته اند.

وی به موضوع شفاف سازی عملکرد این سازمان اشاره کرد و گفت: در این زمینه به منظور آگاه سازی مردم عملکرد این سازمان در حوزه مالی در سامانه های الکترونیکی منعکس می‌شود.

*** واگذاری ۴۸۰ مرکز بهزیستی به بخش خصوصی

وی از واگذاری ۴۸۰ مرکز بهزیستی ایلام به بخش خصوصی خبر داد و گفت: علاوه بر این ۱۲۰ موسسه غیر دولتی و ۴۰ موسسه مردم نهاد با نظارت بهزیستی در استان فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: حدود یک هزار و ۵۰۰ نیرو در این مراکز مشغول به کار بوده و فعالیت این مراکز سهم عمده ای در اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری داشته است.

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، تعامل بهینه و شفاف و انسجام با موسسه ها و سازمان های مردم نهاد در دستور کار بهزیستی قرار دارد و این مراکز بر اساس دستوارالعمل های لازم باید عمل کنند.

۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

کد خبر 1589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد