پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در استان فارس

مدیر کل  بهزیستی استان فارس اعلام کرد پویش همدلی بخشش اجاره بهای ساختمان های مهدهای کودک به منظور بقای مهدهای کودک جهت ارائه خدمات به کودکان این مرز و بوم در این استان راه اندازی شد.

دکتر کشفی نژاد مدیر کل  بهزیستی استان فارس اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و تعطیلی مهد های کودک پویش همدلی بخشش اجاره بهای ساختمان های مهدهای کودک به منظور بقای مهدهای کودک جهت ارائه خدمات به کودکان این مرز و بوم راه اندازی شد.

مدیر کل بهزیستی استان فارس اظهار داشت بیش از 80 درصد ساختمان مهدهای کودک استیجاری میباشند و تعطیلی ناشی از کرونا موجب بیکاری همه کارکنان مهدهای کودک گردیده است و صاحب امتیاز ،مدیران مؤسس مهدهای کوک که بعضا سرپرست خانوار نیز میباشند عملا هیچ گونه درآمدی ندارند تا بتواننداز عهده هزینه های زندگی و به ویژه پرداخت اجاره بهای سنگین ساختمان مهد کوک نیز برآیند.

دکتر کشفی در ادامه بیان داشت نظر به اینکه همواره در این استان افراد خیر و انسان دوست در طرح ها و برنامه های بهزیستی مشارکت و یاری نموده اند از مالکان محترم خیر و نیکوکار دعوت به عمل می آید تا در این امر خدا پسندانه همدلی و مشارکت نمایند.

اوخاطر نشان ساخت این پویش با حمایت سازمان بهزیستی کشورو بهزیستی استان و با همکاری کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک در استان فارس به اجرا در آمده است و پس از رفع شدن بحران کرونا طی مراسمی با اهدا لوح تقدیر و نشان " *حامی کودک* " از اهتمام و بذل محبت این مالکان دلسوز و تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.اگر چه که اجر واقعی آن ها در نزد خداوند محفوظ میباشد.

کد خبر 15860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد