اجرای پویش همدلی «بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا»

مدیرکل بهزیستی استان البرز از کلیه مالکان مهدهای کودک درخواست کرد به پویش همدلی بپیوندند و با توجه به تعطیلی مهدهای کودک در تعطیلات کرونایی اجاره بهای خود را ببخشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت ، با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک به دنبال شروع کرونا و براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک، فعالیت اجرایی مهدهای کودک استان البرز از ۴ اسفندماه ۹۸ به صورت حضوری به صورت کامل متوقف شد که این امر آسیب‌هایی نظیر از دست رفتن منابع درآمد این مراکز را در پی داشته است که در این راستا اقداماتی ازسوی سازمان بهزیستی کشور جهت کاهش مشکلات آنها صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: نکته مهم در این خصوص استیجاری بودن اکثر مهدهای کودک  و عدم توان پرداخت اجاره بهای آنها  توسط موسسین مهدهای کودک بوده که بخش عمده مشکلات مهدهای کودک را شامل می‌شود که خطر تعطیلی این مراکز را در پی خواهد داشت.

وی گفت: بدین منظور از کلیه مالکان مهدهای کودک استان درخواست میگردد به عشق کودکان و حمایت از سرمایه گذاران این بخش به این پویش بپیوندند.

حیدری اظهار کرد: قطعا پس از پایان شرایط کنونی و بازگشت به شرایط عادی میزبان کلیه مالکان مهدهای کودک که دلسوزانه در این پویش شرکت داشته‌اند بوده و طی مراسمی با حضور مسؤولین با اهداء نشان حامی کودک از این عزیزان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 15844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد