پویش همدلی « بخشش اجاره بهاء  مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا »

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  از عموم مالکین ساختمان های اجاره ای  مهدهای کودک استان درخواست کرد به عشق کودکان این مرز و بوم به پویش همدلی بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک استیجاری بپیوندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد ضمن بیان درخواست فوق افزود: بر اسـاس مصوبـات سـتاد ملی مبـارزه بـا ویروس کرونـا و ابلاغ دسـتور تعطیلی مهـدهای کودک، فعـالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از اول اسفندماه 98 به صورت کامل متوقف گردیـد،که این امر آسـیبهایی نظیر از دست رفتن منابع درآمـد این مراکز را درپی داشـت.
 فرشاد افزود: بیش از 90 درصـد مهدهای کودک استان استیجاری هستند و عدم توان پرداخت اجاره بهاء آنها توسط مستاجرین با توجه به فضای فیزیکی مهد کودک و اجاره بهاء بالای آن؛ بخش عمده از مشـکلات مهدهای کودک را شامل می شود.
مدیر کل بهزیستی اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره کل در راسـتای حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشـی از اجاره مهـدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید19 بخشیده اند یا خواهند بخشید، در قالب پویش همدلی "بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی ازکرونا" و با اهداء نشان "حامی کودک" و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز با حضور مقامات کشوری و استانی قدردانی خواهد کرد.
فرشاد در پایان گفت: بدین منظور از تمام مالکان مهد های کودک استان درخواست می شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.


 

کد خبر 15840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد