آغاز پویش همدلی بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک در آذربایجان شرقی

سرپرست بهزیستی آذربایجان شرقی از آغاز این پویش همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی خبرداد و گفت: هزار مهدکودک در آذربایجان شرقی از روزهای ابتدای اسفند ماه در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کورنا تعطیل هستند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر صحاف افزود: با شیوع ویروس کووید ۱۹ در سطح کشور و  با توجه به مشـکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهدهای کودک و احتمال تعطیلی آنها، به منظور بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک استان در ایام تعطیلات ناشی از کرونا، پویشی توسط افراد خیر و انسان دوست به نام پویش همدلی راه اندازی و آغاز شده است.

در این راستا انتظار می رود خیرین انسان دوست و متشخص در آذربایجان شرقی، باتوجه به تعطیلی مهدهای کودک استان و بیکار شدن بیش از ۴ هزار نفر از بانوان شاغل، یاریگر مدیران مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی باشند.

در حال حاضر ۴ هزار نفر تحت عنوان موسس ، مسئول فنی ، مربی و یا کمک مربی در مهدهای کودک شاغل هستند، و با توجه به اینکه  قریب به ۷۵ درصد مراکز ساختمانی مهدهای کودک استیجاری بوده و با توجه به  پرداخت دستمزد پرسنل شاغل در مهد کودک ها، انتظار می رود مردم شهر اولین ها جهت کاهش ضرر و زیان مهدهای کودک استان و رعایت اصل انصاف و پشتیبانی از یکدیگر در این شرایط حساس و بحرانی به یاری هم بشتابند.

دکتر صحاف با بیان اینکه این پویش با کمک مهدها و کانون توسعه مهدهای استان و رسانه ها پیگیری می شود ، خاطر نشان کرد: بهزیستی کشور و استان نیز ضمن حمایت از این پویش (بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا) با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد شد.

سرپرست بهزیستی استان با اشاره به اینکه هدف از این پویش کمک به بقای مهد های کودک خسارت دیده است، افزود: بدین منظوراز تمام مالکان مهد های کودک استان درخواست می شود با پیوستن به این پویش در این کار  خیر و خدا پسندانه مشارکت نمایند تا یاریگر مدیران و موسسین مهدهای کودک باشند.

کد خبر 15834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد