ملارد | اقدامات کرونایی بهزیستی تشریح شد

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد گفت: تاکنون مورد مبتلابه بیماری کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی شهرستان ملارد مشاهده نشده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره گفت: تاکنون مورد مبتلابه بیماری کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی شهرستان ملارد مشاهده نشده است.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت پیشگیری و کنترل این بیماری در مراکز غیر دولتی تحت نظارت این اداره اقداماتی چون: ضد عفونی مراکز غیردولتی توانبخشی، مراکز شبه خانواده، کلینیک های مددکاری، مراکز مشاوره، مراکز ترک اعتیاد، مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان با ظرفیت حدود یک هزار و 600 بیمار، ساختمان ستاد اداره و ... صورت گرفت.
داود خادم ضمن تاکید بر اینکه  این اقدامات پیش از شیوع گسترده این ویروس با همکاری فرماندهی سپاه، بخشداری صفادشت، شبکه بهداشت و درمان و سایر ارگانها انجام شده  افزود: همین امر باعث شده  تاکنون در مراکز تحت نظارت در این شهرستان  با توجه به تعداد بالای افراد در حوزه های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی گزارشی از ابتلا  مشاهده نشود.
رئیس بهزیستی شهرستان ملارد ادامه داد : رعایت توصیه ها و دستورات وزارت بهداشت که توسط رسانه های معتبر اعلام می شود امری جدی است و مردم  با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس را قطع خواهند کرد.

کد خبر 15818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد