ری |  پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مراکز اقامتی و بازتوانی ری صورت گرفت

بهزیستی شهرستان ری به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا در مراکز اقامتی و بازتوانی اقدامات پیشگیرانه انجام داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، همزمان با ورود بیماری کووید 19 به کشور و اطلاع رسانی سراسری و بسیج عمومی، جلسات توجیهی برای مدیران و مددیاران مراکز اقامتی با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ری برگزار شد.
علی نعمتی مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت :به منظور مقابله با ویروس کرونا مراکز اقامتی مورد بازدید قرارگرفتند و تمامی موارد جهت ضدعفونی و رعایت اصول بهداشتی به مسئولان مراکز توصیه و تاکید شد.
وی خاطرنشان کرد: در تمامی مراکز استفاده از مایع دستشویی، ظروف غذاخوری بهداشتی، ضدعفونی اتاق بیماران و تمامی بخش های مرکز، در اختیار گذاشتن ماسک و دستکش به مددجویان و پرسنل همچنین ممنوعیت پذیرش بیماران جدید و ترخیص بیماران تبصره 2 ماده 16 ، تردد میهمان، افراد متفرقه و ملاقات حضوری با خانواده ها به مراکز اقامتی تا اطلاع ثانوی ابلاغ شد.
 نعمتی گفت: به همه مسئولین مراکز اعلام شد که در صورت مشاهده موارد مشکوک با  بروز علائم به بهزیستی ری اطلاع داده شود؛ همچنین با توجه به شرایط حساس و اهمیت کنترل بیماری مسئولین فنی مراکز ملزم به حضور در مراکز به مدت سه روز در هفته و نظارت بر ویزیت  مددجویان توسط پزشک  هستند.
 مدیر بهزیستی ری ادامه داد: همکاری لازم با مراکز درخصوص تهیه مواد ضدعفونی کننده و مکاتبه جهت تخفیف پرداخت هزینه های بهداشتی همچنین مکاتبه با بهزیستی استان تهران برای تمدید دوره  شش ماهه بیماران ماده 16 مراکز اقامتی که طول درمان آنها به پایان رسیده است، بخشی دیگر از اقدامات معاونت امور توسعه و پیشگیری بهزیستی ری درمراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین درخصوص مقابله با شیوع و کنترل بیماری ویروس کرونا در این مدت بوده است.

کد خبر 15812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد