۹۰ درصد مهدهای کودک استان استیجاری هستند

مدیرکل بهزیستی استان تهران از مالکان مهدهای کودک استیجاری در راستای حمایت از کودکان ایران، برای پیوستن در پویش همدلی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ " امین شاهرخی"  از عموم مالکان مهدهای کودک درخواست کرد در راستای حمایت از کودکان ایران به پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استیجاری در ایام تعطیلی ناشی از کرونا بپیوندند.

وی با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک به دنبال شیوع کروناویروس گفت: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک، فعالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از روزهای نخستین اسفند ماه سال گذشته به شکل کامل متوقف شد که این مساله آسیب‌هایی نظیر از دست رفتن منابع درآمد این مراکز را در پی داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود : در این راستا اقداماتی از سوی سازمان بهزیستی جهت کاهش مشکلات آنها صورت گرفته است اما با عنایت به استیجاری بودن بیش از ٩٠ درصد مهدهای کودک و عدم توان پرداخت اجاره‌ بها، بخش عمده‌ای از مشکلات مهدهای کودک را شامل می‌شود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید ١٩ بخشیده‌اند در قالب پویش همدلی(بخشش اجاره مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا) با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر، تقدیر خواهد شد.

وی بیان داشت: بدین منظوراز تمام مالکان مهد های کودک استان که بی شک عشق به خدمت به همنوع به ویژه حمایت از آینده سازان این سرزمین در آنان می جوشد، درخواست می شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: از مجموع ۸۳۵ مهد کودک در این استان نزدیک به ۹۰ درصد آنها استیجاری هستند که ۶۱ هزار کودک در این مهدها فعالیت داشتند.

کد خبر 15795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد