پویش همدلی " بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا "

مدیر کل بهزیستی استان گیلان دکتر نحوی نژاد گفت : به منظور بخشش اجاره مهدهای کودک گیلان در تعطیلات ناشی از کرونا پویش همدلی راه اندازی شده است.

مدیر کل بهزیستی استان گیلان دکتر نحوی نژاد عنوان کرد : با توجه به هزینه سنگین اجاره بهای مهدهای کودک و عدم وجود درآمد این مراکز وخطر تعطیلی آنها ، از عموم مالکین مهدهای کودک درخواست کرد به عشق کودکان این سرزمین به پویش همدلی بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک استیجاری بپیوندند.

وی افزود : براسـاس مصوبـات سـتاد ملی مبـارزه بـاویروس کرونـاوابلاغ دسـتورتعطیلی مهـدهای کودک، فعـالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از اول اسفندماه ۹۸به صورت کامل متوقف گردیـد،که این امر آسـیبهایی نظیر از دست رفتن منابع درآمـد این مراکز را درپی داشـت.همچنین بیش از ۹۰ درصـد مهدهای کودک استان استیجاری هستند و عدم توان پرداخت اجاره بهای آنها توسط موسسین مهدهای کودک  بخش عمده از مشـکلات مهدهای کودک را شامل می شود.

مدیر کل بهزیستی استان گیلان اظهار داشت : هدف از این پویش در قالب پویش همدلی(بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی ازکرونا) توسط مالکان ساختمان های مهدهای کودک می باشد ، بدین منظوراز تمام مالکان مهد های کودک استان درخواست می شودبا پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.

لازم به ذکر است پس از پایان شـرایط کنونی و بازگشت شـرایط به حالت عادی  طی مراسـمی از اقدامات ارزنده مالکان مذکور، متناسب با میزان مشارکت آنها درپویش، با اهدای نشان حامی کودک با حضور مقامات استانی وکشوری تقدیر بعمل خواهد آمد.

کد خبر 15783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد