ابلاغ عضویت مدیرکل بهزیستی استان کرمان در  شورای سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری

در اولین جلسه شورای سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی حُکم مدیرکل بهزیستی استان کرمان به عنوان عضو این سازمان تقدیم شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان سید مهران عالم زاده شهردار کرمان در اولین جلسه  اعضا این سازمان که با حضور جمعی از مدیران سازمان ها و ادرات  و کارشناسان در محل سالن اجتماعات شهرداری کرمان برگزار شد؛ حکم عضویت مدیر کل بهزیستی در این سازمان را به وی تقدیم کرد .

عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در اولین جلسه شورای سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری از توجه و همت مجموعه شهرداری کرمان به موضوعات فرهنگی - اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت : بخش های مختلف جامعه اعم از دولتی و غیر دولتی باید با رویکرد جدید به گسترش برنامه های فرهنگی - اجتماعی بپردازند . 

وی اقدامات انجام شده فرهنگی را با انتظار مردم منطبق ندانست و گفت :  اقدامات و برنامه های اجرا شده به برگزاری جُنگ های شادی و کنسرت ها خلاصه نمی شود .

صادق زاده برگزاری برنامه های شاد را بخشی از انتظارات شهروندان توصیف کرد و افزود : افزایش سطح آگاهی و سلامت اجتماعی بخش وسیع دیگری از انتظارات مردم است که باید برای تحقق آن برنامه ریزی شود .
   
مدیر کل بهزیستی استان کرمان کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را با اجرای اقدامات فرهنگی چاره ساز دانست و یادآور شد: اختلالات زیادی با ویروس کرونا و بعد از ویروس شیوع پیدا می کند که اقدامات قبلی را کم اثر می کند . بنابراین باید برنامه های فرهنگی واجتماعی آینده بر محور تربیت و توسعه انسانی تهیه شود .

کد خبر 15753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد