پیام تبریک مدیر کل بهزیستی لرستان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان «عج»

مدیر کل بهزیستی لرستان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

نیمه شعبان، نوید طلوع فجر انتظار، ابلاغ پیام مهربانی و مودت و دوستی، استقرار حکومت عدل الهی و تطهیر زمین از ناپاکی هاست.

نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنامش، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیر گذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

اینجانب فرا رسیدن پانزدهم شعبان میلاد خجسته و مسعود دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت؛ حضرت ولی عصر مهدی موعود(عج) و هفته سربازان گمنام آن حضرت را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و همه مسلمانان و منتظران آن حضرت در سراسر دنیا به ویژه پرسنل خدوم و زحمت کش بهزیستی استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و ان شااله که همه ما منتظران شایسته ای برای آن امام همام باشیم.  
                                            
دکتر کرم یاری
مدیر کل بهزیستی استان لرستان

کد خبر 15744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد