اقدامات اداره پذیرش و هماهنگی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی قزوین در راستای کاهش آسیب ناشی از شیوع بیماری کوید ۱۹ "کرونا"

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ویدا توحیدی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی گفت : عملکرد این حوزه در راستای کاهش آسیب ناشی از شیوع بیماری کوید ۱۹ "کرونا" بدین شرح می باشد :

۱. مشارکت حداکثری پرسنل اداره پذیرش و هماهنگی و میز خدمت در راستای کاهش مراجعات حضوری با تشویق و ترغیب ( ماندن در منزل) و آگاهسازی خدمت گیرندگان و تاکید بر ارائه درخواست ها به صورت تلفنی و غیر حضوری

۲. نصب علائم هشدار دهنده در ورودی اداره پذیرش جهت حفظ فاصله فیزیکی به منظور جلوگیری از ابتلا مراجعین حضوری به بیماری کرونا

۳. حضور پرسنل اداره پذیرش و هماهنگی به صورت شیفتی و حداکثر یک سوم نیروهای اداری و خدمات رسانی به مراجعین با حفظ فاصله و رعایت نکات بهداشتی

۴. هماهنگی اختصاص بسته های حمایتی معیشتی در سطح خانواده های کم درآمد تهیه شده توسط نیکوکاران بهزیستی قزوین و توزیع مواد ضدعفونی کننده نظیر ماسک، دستکش یکبار مصرف جهت مراجعین حضوری

۵. پاسخگویی به درخواست ها در اداره پذیرش و هماهنگی استان و در شهرستان های تابعه از طریق میز خدمت صورت گرفته و از حضور مراجعین در واحدهای دیگر ممانعت به عمل می آید و در صورت نیاز هماهنگی تلفنی با واحدهای تخصصی برقرار می گردد.

۶. تشکیل جلسات متعدد با رابطین اداره پذیرش در شهرستان های تابعه جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی جهت ارائه خدمات غیر حضوری در میز خدمت به گروه های هدف

۷. حضور فعال رییس اداره پذیرش و هماهنگی استان در کمیته پیشگیری از بیماری کرونا به لحاظ اتخاذ تدابیر و اقدامات بهداشتی و پاسخ دهی به خدمت گیرندگان

۸. مشاوره تلفنی پیرامون ارائه اطلاعات به مراجعین در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری و ارجاع مراجعین دچار آسیب روانی ناشی از ویروس کرونا به سامانه مشاوره تلفنی ۱۴۸۰

۹. لغو پذیرش و جانمایی توانخواهان در مراکز و پذیرش موارد اورژانسی با رعایت شرایط قرنطینه و تصمیم گیری در کمیته پذیرش به جهت جانمایی

۱۰. افزایش پاسخدهی به مراجعین به صورت تلفنی در راستای کاهش مراجعات حضوری

۱۱. لغو دوره های آموزشی طراحی شده و ملاقات های مردمی (حضوری) به صورت موقت

۱۲. شناسایی و ثبت مشخصات افراد نیازمند در جداول اکسل اداره مذکور با توجه به نوع نیازمندی و ارائه برنامه کمکی

۱۳. لغو انتقال فیزیکی پرونده های برون استانی و هماهنگی به صورت تلفنی

۱۴. جلسه آموزشی مختص کارکنان و رابطین میزخدمت شهرستان ها به توجه به شیوع بیماری

۱۵. تب سنجی در بدو ورود پرسنل و مراجعین و ضدعفونی و گندزدایی سطوح فضای داخلی اداره پذیرش و هماهنگی به صورت روزانه

کد خبر 15733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد