افتتاح  چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی استان اصفهان

پایگاه خدمات اجتماعی قائمیه به عنوان چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی استان، در محله قائمیه آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، چهارمین پایگاه خدمات اجتماعی استان که از اسفندماه آغاز به کار کرده بود، به دلیل شیوع ویروس کرونا صبح امروز همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف رسما افتتاح شد.
مجتبی ناجی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در آیین افتتاح این مرکز گفت:  مهمترین هدف ارائه خدمات اجتماعی تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن است تا ارائه خدمات اجتماعی محدود به زمان و مکان خاصی نباشد و محله محوری و اجتماع محوری در برنامه ها نهادینه شود.
وی افزود: این برنامه استفاده بهینه از منابع مادی و معنوی ( نیروی انسانی )، کاهش دیوان سالاری اداری، تجمیع خدمات، هماهنگی بین واحدها، جامعیت ، فراگیری و .... را در پی دارد. به علاوه این برنامه قصد دارد تا مداخلات روانی - اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی و حتی در کنار این نوع مداخلات جایگزین کند که این مسئله در پیشگیری از وقوع جرم نیز نقش مهمی ایفا می کند.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان در پایان افزود: پیشگیری و شناسایی آسیبهای اجتماعی شایع و در حال شیوع بصورت کشوری و منطقه ای و محلی نیز از طریق این برنامه صورت می پذیرد. نمونه بارز این امر نقش بی بدیل پایگاه های خدمات اجتماعی در پیشگیری از ویروس کرونا در محلات با ارائه آموزش های پیشگیرانه و ارائه بسته های بهداشتی است و فعالیت و افتتاح این پایگاه هم در همین راستا انجام گرفت.
 
 

کد خبر 15725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد