برای کاهش اضطراب جدایی بعد از کرونا باید راهکارهای علمی و عملی  طراحی شود

جلسه وبینار منطقه پنج در موضوع پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور محمو منصوری رئیس منطقه و روسای بهزیستی شهرستان های جیرفت ، عنبرآباد و کهنوج برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به گفته محمد رضا نژاد رئیس بهزیستی جیرفت و دبیر منطقه پنج اغلب مشکلات این منطقه ناشی از کمبود وسایل بهداشتی است .
وی با اشاره به تداوم شیفت بندی های طولانی مدت تا 22 فروردین ماه از بازدیدهای حضوری خبر داد و گفت : همزمان با ارزیابی های مجازی و آنلاین ، با حفظ اصول بهداشتی بازدیدهای حضوری نیز انجام می شود .
محمود منصوری رئیس منطقه پنج  با اشاره به اهمیت توجه به بروز یکسری مسائل پس از عادی شدن شرایط گفت : از هم اکنون باید فهرست مشکلات و مسائل  احتمالی استخراج و راهکارهای علمی و عملی برای طراحی و اجرا آماده شود .
وی حضور مدوام کودکان در مراکز یا خانواده ها را نوعی دلبستگی عاطفی تعریف کرد که بعد از کرونا برگشتن به چرخه عادی زندگی اضطراب جدایی را ایجاد می کندکه باید برای کاهش این مشکل باید اقدامات مشاوره ای ، مددکاری را برنامه ریزی کرد 
منصوری شرایط روحی – روانی  مددجویان و افراد دارای معلولیت در خانه و همچنین سالمندان مقیم مراکز و ساکن در خانه ها را به دلیل فاصله گذاری های انجام شد؛ نامناسب ارزیابی کرد و گفت : آموزش -آگاهسازی و  فراهم کردن محیط شاد و مفرح می تواند به خروج از این شرایط کمک کند .

کد خبر 15700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد