دیدار نماینده منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

نماینده منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی وحید جلال زاده نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم در دیدار با دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان، ضمن تبریک نوروز ۹۹، جهت آشنایی بیشتر با توانمندی های سازمان در ارائه خدمات به معلولان و مددجویان سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور ارزشمند و رویکرد مثبت نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی به سازمان بهزیستی در تشریح فعالیتهای سازمان در مورد خدماتی که بهزیستی به جامعه هدف و هزینه های سازمان در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ارائه میکند توضیحاتی ارائه نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه بررسی مشکلات و رسیدگی به تقاضای توانخواهان و افراد دارای معلولیت حائز اهمیت است، گفت: با وجود تلاشهای کارکنان بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب، متاسفانه مسائل مالی و افزایش هزینه های مددجویان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

فریور با اشاره به مشکلات دیگر این سازمان گفت: حقوق کارکنان بهزیستی با توجه به سختی کار، متناسب با فشارکاری و بار مسئولیشان نیست که نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان است.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همراهی با برنامه های بهزیستی شد و افزود: امیدواریم با همدلی و پیگیریهای مجدانه و ارزشمند نمایندگان محترم استان، بتوانیم این موانع و مشکلات را در راستای رفاه حال مددجویان وجامعه هدف سازمان بهزیستی بخوبی مرتفع سازیم.

وحید جلال زاده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم نیز در این دیدار گفت: موانع و مشکلات معلولین و نیازمندان جامعه هدف بهزیستی استان را از طریق مجلس پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 15692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد