بسته های اقلام بهداشتی بین ۱۸۰ کودک کار خراسان جنوبی توزیع شد

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بسته های اقلام بهداشتی بین ۱۸۰ نفر از کودکان کار و خیابان خراسان جنوبی و خانواده های مرکز حمایتی و آموزشی کودک و خانواده مهر آفتاب توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی علی عرب نژاد در گفتگو با خبرنگاران گفت استان: از ابتدای شیوع کرونا یکی از دغدغه های ما بحث حفاظت و سلامت کودکان کار بود.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کودکان کار به دلایل عدیده در معرض آسیب و ابتلاء به این ویروس هستند، بیان کرد: در این راستا تلاش کردیم که برای این گروه از جامعه بسته های بهداشتی تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم.
عرب نژاد ادامه داد: این بسته های بهداشتی شامل دو عدد اسپری ضدعفونی کننده دست، یک عدد ضدعفونی کننده سطوح، ۶ عدد دستمال کاغذی، یک عدد مایع دستشویی ۴ لیتری و ۱۰ عدد ماسک سه لایه بوده است.
وی افزود: همچنین در این بسته ها اقلام دیگری چون پنج جفت دستکش، تعدادی بروشور آموزشی و پمفلت آموزشی نیز وجود داشته است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در مجموع در بازه زمانی اواخر اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی این بسته های بهداشتی بین ۱۸۰ نفر از کودکان کار و خیابان و خانواده هایشان که در مرکز حمایتی و آموزشی کودک و خانواده مهر آفتاب تحت نظارت بهزیستی استان پرونده داشته اند توزیع شده است.
عرب نژاد درباره ارزش مالی بسته های بهداشتی توزیع توزیع شده، اظهار کرد: این بسته ها با سرانه هر نفر ۱۴۳ هزار تومان و در مجموع به ارزش ۲۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان توزیع شده است.
وی یادآور شد: امیدواریم با همدلی و همکاری عموم مردم و رعایت دقیق مؤلفه های طرح شده از سوی متولیان بهداشت و سلامت هر چه زودتر شیوع این بیماری را در کشور کنترل شده و روزهای بهتری در انتظار مردم سرزمینمان باشد.

کد خبر 15687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد