دهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار

علیرضا ایزدپور مدیر کل و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار بهزیستی استان سمنان گفت : در شرایط کنونی و با هدف ارتقای آگاهی عمومی باید با مشارکت بیشتر در طرح فاصله گذاری اجتماعی موج دوم کرونا را جدی تر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار بهزیستی استان سمنان  با حضور مدیر کل بهزیستی استان سمنان و اعضا برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک به مناسب اعیاد شعبانیه از تلاشها و خدمات کارکنان و کارشناسان اداره کل بهزیستی استان سمنان و رابطین  در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت:در پایان تعطیلات نوروزی رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در جهت چپیشگیری از ویروس کرونا به پایان نرسیده است و این مستلزم همدلی و تعامل بیشتر عموم در رفع بیماری ناشی از ویروس کرونا است.

ارائه گزارش و اقدامات توسط روئسای شهرستانها بخشی دیگر از این جلسه بود و ایزدپور در ادامه بر چند نکته تاکید داشتند:

مدیر کل بهزیستی استان سمنان فعالیتهای واحد آسیبهای اجتماعی و اورژانس و تماس با خط ۱۲۳ و ارجاع تماس گیرندگان به واحد پیشگیری را از دیگر خدمات اداره بهزیستی دانستند.

وی عدم مشاهده مورد مشکوک از ویروس کرونا در مراکز را نشانه دقت و تلاش و همیت کارکنان دانست و گفت: با توجه به ورود و خروج پرسنل به مراکز دقت و رصد بیشتر پرسنل  در جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از ویروس کرونا بیشتر شود.

وی خواستار ادامه فعالیت و تلاش  بیشتر در مراکز شبانه روزی شبه خانواده در خصوص جشنواره عصر جدید کرونایی ویژه فرزندان را خواستار شد.

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار بهزیستی استان سمنان :  با توجه به تلاش اداره کل و اقدامات شهرستانها در خصوص تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی آنچه که انتظار می رود و تاکید می شود پایش وضعیت سلامت کارکنان بطور مرتب است علی الخصوص در مراکز و موسساتی  که کارکنان و پرسنل به مراکز ورود و خروج دارند.

مدیر کل سپس گفت: ثبت در سامانه سلامت کلیه مددجویان و پیگیری حتی بصورت تلفنی مددجویان توسط مددکاران باید بطور مکرر انجام شود و مددکاران و مراکز باید در اسرع وقت از اوضاع و احوال مددجوان مطلع باشند.

مدیر کل افزود:  در شرایط کنونی و با هدف ارتقای آگاهی عمومی  از کارکنان انتظار می رود با مشارکت بیشتر در طرح فاصله گذاری اجتماعی  موج دوم  کرونا را جدی تر بگیرند و بر استانداردهای حفاظتی و رفتار مدیریت شده بیشتر از تجهیزات توجه و دقت داشته باشند.

مدیر کل در پایان اظهار امیدواری کرد: در آستانه رسیدن به  قله اعیاد شعبانیه و میلاد پر برکت امام ولیعصر(عج انشالله این ویروس از کشور  رخت بر بندد .

کد خبر 15686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد