دماوند |  بیش از هزار سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد

رئیس بهزیستی شهرستان دماوند: به همت خیرین بیش از هزار بسته حمایتی بین مددجوی بهزیستی دماوند توزیع شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی دماوند،  فاطمه خانزادی گفت: بیش از یک هزار و 62 سبد حمایتی نوروزی  به ارزش دو میلیون ریال بین مددجویان بهزیستی دماوند  توزیع شد.
خانزادی با بیان اینکه خیرین بازوان پر قدرت سازمان بهزیستی هستند گفت : اقلام تهیه شده  توسط خیرین و مسئولین شهری تهیه و در اختیار مددجویان قرار داده شد و گامی مثبت در جهت رفع مشکلات معیشتی نیازمندان برداشته شد.
رئیس بهزیستی دماوند درخصوص شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان گفت: تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و مراکز شبانه روزی ائم از مراکز نگهداری از معلولین، سالمندان، شبه خانواده و مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد با رعایت نکات بهداشتی، ضد عفونی روزانه مرکز، تهیه دستگاه تب سنج و ثبت اطلاعات روزانه در سامانه اپیدمی کرونا که از سوی بهزیستی کشور تعریف شده است نگهداری می شوند.
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به منظور مشاوره های روانشناختی پیرامون بیماری کرونا خط تلفن را برای 1480پاسخگو ی سوالات شهروندان اختصاص داد.
گفتنیست:خیرین با همکاری موسسات خیریه یکی از ساختمان های بهزیستی  را جهت تولید ماسک و  دستکش  تجهیز کرده و این کارگاه تولیدی  تا اواخر فروردین سالجاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 15683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد