پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت نیمه شعبان

دکتر علیرضا حاجیونی صبح امروز طی پیامی، خجسته میلاد منجی عالم بشریت را به مسلمان جهان و کارکنان صدیق خدوم بهزیستی استان تبریک گفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی بهزیستی استان دکتر علیرضا حاجیونی صبح امروز طی پیامی، خجسته میلاد منجی عالم بشریت را به مسلمان جهان و کارکنان صدیق خدوم بهزیستی استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
در جهان امروز که انسان ها برای رهایی از چالش‌های فرساینده و رشد فزاینده تمدن های مادی در پی معبری برای رسیدن به آرامش روحی و امنیت فکری هستند ، وجود مبارک امام عصر، بزرگترین بارقه امید و صلح در جهان است.
و شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) ، ماه دعا و ذکر، توجه و عبادت و استغفار است. ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آینه تجلی نور خدا شوند. نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهد بود. این مناسبت به برکت وجود ستاره ای درخشنده دیگری در آسمان هدایت زمینیان یکی از خجسته ترین و پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و نزدیکی هر چه بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.
همچنین نامگذاری این ایام به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن آرامش است چراکه امنیت و آرامش کنونی میهن عزیز اسلامیان را مرهون تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر این دلاور مردان و شیر زنان میدانیم.
اینجانب میلاد فرخنده‌ مهدی موعود و همچنین روز سربازان گمنام آن حضرت را ‌به مقام معظم رهبری، تمامی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران به ویژه هم استانی ها و همکاران صدیق و خدوم خانواده بزرگ بهزیستی  استان ، تبریک‌ و تهنیت‌ گفته و از ایزد یکتا تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌ و اقتدار روزافزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ دارم. امید که از منتظران ظهور حضرتش باشیم.

دکتر علیرضا حاجیونی
مدیر کل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 15682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد