بهار| اقدامات انجام شده در اداره بهزیستی شهرستان در راستای پیشگری از شیوع کرونا

کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر در بهزیستی شهرستان تشکیل و اقدامات پیشگیرانه با جدیت دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بهار رئیس بهزیستی شهرستان بهار ضمن تشریح اقدامات انجام شده در اداره بهزیستی شهرستان در راستای پیشگری از شیوع کرونا گفت: کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر دار اداره بهزیستی شهرستان برگزار و ضمن تعیین دبیر و اعضای کمینه برای آنها ابلاغ ها صادر شده است.

منوچهر نوروزی گفت: جلسات کمیته پیشگیری به صورت هفتگی و در صورت نیاز روزانه برگزار می شود و به منظور تقویت رویکرد خود مراقبتی و ارتقا سطح دانش سلامت کارشناسان بهزیستی و مددکاران مراکز تحت نظارت دوره های آموزشی لازم برگزار شده است. 

نوروزی افزود: آموزش و در دسترس قرار دادن آئین نامه ها و دستور العمل های صادره از ستاد پیشگیری و سازمان بهزیستی کشور جهت استفاده پرسنل، مددکاران  و جامعه هدف بهزیستی از جمله اقداماتی بوده که در ابتدای شیوع ویروس کرونا با جدیت انجام شده است. 

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری های حاد تنفسی و در راستای اهمیت و تامین سلامت گروههای هدف، هماهنگی با ستاد ملی و استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا و ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و با هدف پیشگیری از ابتلاء به بیماریهای واگیردار تمامی مهدهای کودک شهرستان تا پایان فروردین ماه تعطیل شده اند.

نوروزی از اختصاص مبلغ سه میلیون ریال جهت گند زدایی و ضد عفونی نمودن ساختمان اداری و اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: وسایل بهداشتی از قبیل محلول ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش جهت استفاده همکاران نیز تهیه و در دسترس قرار گرفته است.

کد خبر 15676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد