در رسانه|توزیع ۳۰ بسته لوازم بهداشتی بین مددجویان بهزیستی

سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد گفت: آموزش شستشوی دست به توان خواهان توسط مسئول مرکز توانبخشی ابن سینا و ضد عفونی اداره توسط یکی از خیرین با همکاری کارکنان و توزیع 30 بسته لوازم بهداشتی بین مددجویان توسط پرسنل اورژانس اجتماعی از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور پیگشیری از اپیدمی کرونا از سوی بهزیستی این شهرستان است.

به گزارش قلم به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان اسدآباد؛ مرضیه نانکلی در خصوص پیشگیری از انتشارکرونا ویروس در مراکز تحت نظارت این شهرستان، گفت: مرکز اقامتی میان مدت فعال در این شهرستان بعد از ترخیص بیماران، اقدام به گندزدایی و ضد عفونی مرکز نموده و از پذیرش بیمار جدید خود داری نموده اند.
وی با بیان این که کمک هزینه ای در دو مرحله دوره اول هفتصد هزار تومان و دوره بعدی سه میلیون و پانصد هزارتومان جهت تهیه لوازم بهداشتی به کمپ های تحت نظارت پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: نصب بروشور و پیام های مراقبتی  پیشگیری از بیماری کرونا، برای عموم مردم و همکاران بر روی تابلو روان و برد نصب شده و  مرکز آموزشی توانبخشی ابن سینا توسط مدیر مرکز برای پیشگیری از بیماری کرونا ضد عفونی کرده است.

سرپرست بهزیستی شهرستان اسداباد یاداور شد: آموزش شستشوی دست به توان خواهان توسط مسئول مرکز توانبخشی ابن سینا و ضد عفونی اداره توسط یکی از خیرین با همکاری کارکنان و توزیع ۳۰ بسته لوازم بهداشتی بین مددجویان توسط پرسنل اورژانس اجتماعی از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور پیگشیری از اپیدمی کرونا از سوی بهزیستی این شهرستان است.

نانکلی با بیان این که مسابقه نقاشی با موضوع در خانه بمانیم توسط کودکان مهدهای کودک تحت نظارت در دوران تعطیلی و قرنطینه اجرا و ان شاء اله در پایان شیوع بیماری از برگزیدگان تقدیر خواهد شد، بیان کرد: از برندگان مسابقه چالش عکس با موضوع سیزده بدر در خانه بمانیم ویژه کودکان مهد و خانواده های کارکنان و عموم مردم تقدیر شد.
این مسئول در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: در جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ماسک و لوازم بهداشتی که توسط اداره کل بهزیستی استان تهیه شد، بین  کارکنان توزیع شد هم چنین آموزش های خودمراقبتی به کارکنان توسط کارشناس مرکز بهداشت درخصوص ویروس بیماری کرونا ارائه شده است. 

کد خبر 15674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد