رزن| تشریح اقدامات پیشگیری از کرونا ویروس در مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان رزن

رئیس بهزیستی شهرستان رزن از پرداخت هفت میلیون ریال جهت تهیه وسایل بهداشتی و مبلغ  سی و پنج میلیون ریال بابت جبران زیان تعطیلی مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان رزن رئیس اداره بهزیستی شهرستان رزن در خصوص پیشگیری از انتشار کرونا ویروس گفت : پس از شیوع کرونا ویروس جلسات آموزشی در محل اداره و در مراکز درمان اعتیاد و آموزش به مددکاران درمان اعتیاد برای مقابله و پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی توسط کارشناس واحد پیشگیری انجام شد.
اسماعیل رستم خانی گفت: پوستر رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در محیط و فضای محل اداره و مراکز غیردولتی نصب و کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل های مراقبتی و پیشگیری از ابتلا به کرونا به تمام مراکز غیردولتی ابلاغ گردید .

رستم خانی در ادامه افزود: پیرو دستور مدیرکل بهزیستی استان کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر با حضور اعضاء در محل اداره بهزیستی رزن تشکیل و مصوب گردید وسایل بهداشتی برای پرسنل اداره تهیه و ضدعفونی مراکز درمان اعتیاد و اداره صورت بگیرد و مهدهای کودک شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: مدیران مهدهای کودک در دوره آموزشی پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس که در محل شبکه بهداشت رزن برگزار شد شرکت نمودند .

رئیس کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر بهزیستی رزن در ادامه گفت: مرکز اقامتی میان مدت فعال در شهرستان رزن بعد از ترخیص بیماران اقدام به گندزدایی و ضدعفونی مرکز نموده و از پذیرش بیمار جدید خودداری نموده اند. رستم خانی افزود : کمک هزینه لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده  به مبلغ هفت میلیون ریال و مبلغ  سی و پنج میلیون ریال بابت جبران زیان تعطیلی مراکز به ازای هر مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت پرداخت شده است.  

رئیس بهزیستی شهرستان رزن گفت : مددکاران و کارشناسان با مددجویان سازمان به جهت غربالگری طرح پیشگیری از کرونا و انجام خدمت به صورت غیرحضوری تماس گرفتند و افراد دچار کرونا  ویروس مثبت در سامانه مربوطه ثبت شده اند.

رستم خانی در پایان از تمدید ابلاغ تعطیلی مهدها و مراکز مشاوره روانشناختی و تمدید عدم پذیرش در مراکز درمان اعتیاد برای روزهای آتی خبر داد و گفت با تمهیدات صورت گرفته تمامی مراکز آماده از سرگیری روند ارائه خدمت با تصمیم ستاد ملی و استانی پیشگیری، مقابله و درمان کرونا هستند. 

کد خبر 15672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد