مورد مشکوکی از کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشد.

معاون بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در این سازمان مستمر انجام می‌شود، گفت:هیچ مورد مشکوکی از کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مسعود جهانسیر ضمن بیان اینکه تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده برای کارکنان و مددجویان مستقر در مراکز بهزیستی از نخستین روزهای اعلام شروع کرونا برای استان سمنان در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: با اقدامات پیشگیرانه در تمامی مراکز بهزیستی خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوکی به کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشده است.

وی ضمن بیان اینکه برای مراکز کمپ ترک اعتیاد هر مرکز پنج میلیون تومان و قبلاً نیز هر مرکز هفت‌صد هزار تومان اختصاص یافت، افزود: برای افرادی که در مراکز توان‌بخشی نگهداری می‌شوند سرانه برای هرکدام ۳۶۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است تا وسایل ضدعفونی بخرند.

معاون بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه سامانه تلفنی ۱۴۸۰ برای ارائه مشاوره روانشناسی راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه سوال در این حوزه یا کرونا را از این سامانه سوال کنند قطعاً روان شناسان پاسخگوی مردم خواهند بود.

جهانسیر بابیان اینکه کمک‌هزینه ۲۵۰ هزارتومانی برای تهیه مواد ضدعفونی‌کننده به معلولان شدید و خیلی شدید در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: پرداخت کمک‌های لازم به شیرخوارگاه‌ها و همچنین تمدید مهلت مجوز مراکز و مؤسسات تحت پوشش تا تیرماه ۹۹ از دیگر اقدامات سازمان بهزیستی در این راستا بوده است.

وی افزود: به همت زنان سرپرست خانوار و همچنین مؤسسات خیریه تحت پوشش سازمان بهزیستی استان سمنان تولید ماسک برای اقشار مختلف و به‌خصوص مددجویان انجام می‌شود که امیدواریم خیران در این حوزه‌ها بتوانند همچون گذشته یاری گر این سازمان باشند.

کد خبر 15638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد