بیش از 22هزار گان ،دستکش و سایر اقلام توسط زنان خودسرپرست تولید شد

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان از تولید بیش از 22هزار گان ،دستکش و سایر اقلام توسط زنان خودسرپرست گروههای همیار تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،غلامرضا صدیق راد عنوان کرد: با شروع ویروس کووید نوزده در استان با مشارکت موسسات خیریه و گروههای همیار زنان خودسرپرست  و کلینیک های مددکاری   تحت نظارت بهزیستی  در بعضی از شهرستان های استان کارگاههای تولیدی راه اندازی شد و در این کارگاهها به صورت  روزانه ماسک،گان ، روکش تخت،روبالشی و روکش کفش تولید می شود.
وی افزود: از زمان راه اندازی این کارگاهها  تا کنون  حدود 4هزار دست گان،14هزار عدد ماسک،2هزار و500 عدد روکش کفش،2هزار روکش تخت ،و 300دست روبالشی تولید و بین خانواده  های تحت پوشش و بیمارستانها توزیع شده است.  
صدیق راد در پایان خاطر نشان کرد:  توزیع 3هزار و 500پک بهداشتی شامل الکل،افروز،وایتکس،مایع دسشویی ،مایع ظرفشویی و.. به ارزش هرپک 3میلیون ریال و 5هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش 4میلیون ریال شامل ماکارونی،قند،چای ،برنج و... و هزار و400 بسته ایزی لایف و پوشاک بچه و اقلام دارویی از جمله ویتامین دی،کلسیم و.. با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان  از دیگر خدماتی است که به زنان سرپرست خانوار در ایام شیوع ویروس کرونا ارائه شده است.

کد خبر 15595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد