آذربایجان‌غربی| پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی، بمناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام

دکتر سعید فریور مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی طی پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی متن پیام دکتر سعید فریور به این شرح است :

بسمه تعالی

یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند. این روزها میهن اسلامی مملو است از عطر جان افزای محبت و کرامت اهل بیت(ع) و این ایام مصادف شده با دهه کرامت، آغاز آن میلاد خواهر امام مهربانی ها حضرت فاطمه معصومه(س) و کریمه اهل بیت(ع) و در ادامه حضرت شاهچراغ بوده و پایان آن نیز با میلاد حضرت امام رضا(ع) است. ایران اسلامی مفتخر است به میزبانی از خاندان عصمت و طهارت و فرزندان با کرامت امام موسی کاظم، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) و حضرت رضا(ع) و در این ایام سرور و شادی، حال و هوای معنوی و شورانگیزی جای جای نظام اسلامی را در بر گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده به تمام دوستداران و عاشقان این امام همام، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

دکتر سعید فریور
مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 1557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد