مددجویان مقیم در مراکز بهزیستی ،سلامت هستند

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور ، کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 در بهزیستی استان باهدف اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در بین همکاران و مراکز شبانه روزی تحت نظارت تشکیل و تاکنون بیش از 40 مورد بخشنامه ، مجموعه های آموزشی ، پیام و اطلاع رسانی در زمینه کاهش عوارض روانی ناشی از شیوع بیماری کووید 19 به بهزیستی شهرستانها و مراکز تحت نظارت ابلاغ گردیده است .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی اظهار کرد :  دوره های آموزش مجازی انفرادی برای گروههای هدف انجام گرفته و در ارتباط با تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در یک مرحله به ازاء هر نفر مبلغ 300 هزارریال به حساب مراکز واریزودرمرحله بعدی به ازای هرفرد ۵میلیون ریال و نظارت لازم برای تامین وسایل بهداشتی صورت گرفته است .
وی افزود : از طریق NGO  ها , موسسات و جهادگران عرصه سلامت مساعدتهای لازم به صورت توزیع پک های بهداشتی مانند ژل های ضدعفونی ، ماسک ، دستکش و شیلد محافظتی صورت در مراکز انجام شده است .
 محمدی عنوان کرد : خوشبختانه مددجویان مقیم در مراکز نگهداری بهزیستی زنجان شامل سالمندان ،معتادین ،کودکان ،معلولین و بیماران اعصاب وروان در سلامت کامل به سر می برند .

کد خبر 15550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد