تشکیل گروه کاری و برنامه‌ریزی جهش تولید

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از تشکیل گروه کاری و برنامه‌ریزی جهش تولید در بهزیستی استان در راستای هماهنگی، راهبری و تحقق اهداف شعار سال خبرداد.

فرگل صحاف روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمامی معاونت ها و روسای شهرستان ها برای تحقق شعار سال، با تشکیل گروه کاری کارشناسی، نسبت به ارائه ایده ها، تطبیق وظایف و ماموریت ها، همگام با پیشبرد مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه ریزی و اهتمام کنند.
وی افزود: در این راستا، برنامه‌ریزی های علمی و عملی با استفاده از ظرفیت های مراکز، مؤسسات، تشکل‌های غیر دولتی و اتخاذ رویکردهای فرهنگی و اجتماع محور و با  اصلاح نگرش‌ های سطحی صورت پذیرد.
وی با اشاره به اینکه دبیرخانه ای نیز با مسوولیت حوزه فرهنگی بهزیستی استان در این ارتباط دایر می شود گفت: لازم‌ است رؤسای شهرستان ها و معاونت های تخصصی،  به صورت تفکیکی و در قالب برنامه ریزی خلاقانه و جریان سازی مستمر، نسبت به  احصاء وظایف و ماموریت ها  و بکارگیری استعداد ها و ایده های جامعه هدف، الگوهای مناسب و قابل پذیرش تدوین و کنند.  
صحاف همچنین ظرفیت حوزه معاونت مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی را در قبال مدیریت جهادی به سمت جهش تولید مهم خواند و خواستار همکاری و مشارکت حداکثری و موثر مراکز غیردولتی در پیشبرد اهداف خیرخواهانه و پیشگیرانه شد.  

وی همچنین از بررسی و معرفی طرح ها و پیشنهادهای برگزیده استانی و شهرستانی خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از روش‌های مشارکت آمیز، نسبت به آسیب شناسی وضع موجود، تقویت برنامه‌های فرهنگی، توانمندسازی جامعه هدف، برگزاری آموزش های حرفه ای و کاربردی، ارتقای سطح مداخلات پیشگیری، سلامت اجتماعی و  توانبخشی  و همچنین بازطراحی مولفه های اثرگذار و امید بخش اقدام و کارکردهای مثبت را به منصه ظهور و بروز برسانند.

کد خبر 15528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد