البرز | گروه‌های همیار شهرستان البرز روزانه ۲۰۰ عدد لباس ضد کرونا تولید می‌کنند

رییس اداره بهزیستی شهرستان البرز گفت: گروه‌های همیار زنان سرپرست خانواده با هدف مقابله و پیشگیری ویروس کرونا روزانه ۲۰۰ عدد لباس ضد ایزوله بیمارستانی تولید می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان البرز محمدرضا نیکخواه افزود: گروه‌های همیار زنان سرپرست خانواده از روز هفتم اسفندماه سال گذشته تاکنون در راستای رفع نیاز کمبودهای لباس ایزوله مورد نیاز بیمارستان‌های استان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این گروه‌ها چهار نیروی زن سرپرست خانوار اقدام به راه‌اندازی خط تولید و توزیع این اقلام نموده‌اند، اظهار داشت:  با توجه به شرایط فعلی و نیاز استان به همراهی و همکاری همه اقشار، زنان سرپرست خانوار این شهرستان نیز در تلاش هستند که نقش سازنده‌ای در این میان داشته باشند.

نیکخواه تاکید کرد: کارگروه‌های همیار بهزیستی شهرستان البرز با استفاده از فرصت‌های شغلی ایجاده شده از تمام ظرفیت‌های جامعه هدف خود برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی استان استفاده خواهد کرد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان البرز یادآور شد: برطرف کردن اقلام ضروری و مورد نیاز بیمارستان‌ها برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از مهم‌ترین وظایفی است که با کمک گروه‌های همیار در دستور کار قرار دارد.

گروه‌های همیار به افرادی هفت تا ۱۵ نفره از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی گفته می‌شود که با مشارکت و همیاری و کمک به خود و یکدیگر، در راستای توانمندسازی خود و خانواده های تحت پوشش فعالیت می‌کنند.

استان قزوین دارای ۱۶ گروه همیار بهزیستی است.

کد خبر 15509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد