مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با صدور پیامی از زحمات همکاران خود قدردانی کرد

چه زیباست وقتی دست افتاده ای را بگیری و لبخند را مهمان قلبش کنی به فرموده حضرت علی (ع) آنگونه که یاری کنی ،یاری خواهی شد. اکنون نازنین دستانت بوسیدنی شده اند و چهره خسته ات نورانی

همکاران متعهد

متخصص و مهربان من

مردمان خوب ویاری رسان ایران زمین 

دراین روزهای سخت که زندگی همه ما، تحت تاثیر ویروس کرونا قرارگرفته است و فشار روانی نیز، بر همه حاکم است، یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی حفاظت از جامعه هدف خود می‌باشد و می‌خواهد که خم به ابروی کسانی که تنها پناهشان بعد ازخدا ، ما هستیم نیاید و تنهایی و بی کسی و معلولیت ناامیدشان نکند.

اکنون با یاری شما همکاران پرتلاشم ، پزشکان ، پرستاران، روانشناسان،مددکاران ، مددیاران و مربیان بخش های دولتی و مراکز و موسسات غیر دولتی ، چه سربلند این مسئولیت بزرگ الهی و وظیفه سازمانی را پشت سر می‌گذاریم. 

من ایمان دارم خداوند با دستان شما، دست انسان های گرفتار و کم توان را گرفته است.چه زیباست وقتی دست افتاده ای را بگیری و لبخند را مهمان قلبش کنیبه فرموده حضرت علی (ع) آنگونه که یاری کنی  ،یاری خواهی شد. اکنون نازنین دستانت بوسیدنی شده اند و چهره خسته ات نورانیاز خداوند متعال برایتان سلامتی و سعادت را درسال جدید خواستارم و به برکت وجود امام مهربانی ها ، تداوم ازخودگذشتگی و ایثار را برایتان آرزومندم.                     

دکتر حمیدرضا پوریوسف

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

14 فروردین 99

کد خبر 15488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد