افزایش ۳ برابری تماس با سامانه تلفنی صدای مشاوره بهزیستی کرمانشاه (۱۴۸۰)

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افزایش سه برابری تماس با سامانه تلفنی صدای مشاوره بهزیستی کرمانشاه (۱۴۸۰) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در بازدید از مرکز سامانه تلفنی صدای مشاور بهزیستی(۱۴۸۰) اظهار داشت: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ پیش از شیوع ویروس کرونا نیز به همشهریان عزیز خدمات مشاوره رایگان را به صورت تلفنی ارائه می داد در حال حاضر با وجود بحران کرونا و استرس های ناشی از آن، فعالیت این سامانه از ساعت ۸ صبح به ۲۴ شب رسیده و روانشناسان ما در سه شیفت کاری به مردم خدمات رایگان ارائه می دهند.

وی از برقراری روزانه بیش از ۱۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه خبر داد و گفت: این آمار نسبت به قبل از شیوع کرونا سه برابر شده است و بیشتر تماس ها نیز در خصوص استرس و اضطراب ناشی از کرونا است و اختلافات زناشویی نیز در رتبه دوم تماس‌های برقرار شده می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش میزان استرس در هم استانی‌های عزیز از زمان بحران کرونا، گفت: از زمان شیوع این بیماری در بازه زمانی اسفندماه تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ تماس با سامانه تلفنی رایگان صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه(۱۴۸۰) توسط همشهریان برقرار شده است.

وی بیان داشت: از تعداد تماس های برقرار شده با این سامانه، حدود ۵۰۰ مورد مشکوک به کرونا بوده که همکاران ما آنها را برای برقرای ارتباط با سامانه ۴۰۳۰ وزارت بهداشت راهنمایی نموده اند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، خدمات مشاوره ای خوب و مطلوبی در زمان بحران کرونا به هم استانی‌های عزیز ارائه گردیده که موجب کاهش استرس و اختلافات خانوادگی شده است.

دکتر رضوان مدنی گفت: فعالیت سامانه (۱۴۸۰) صدای مشاور تا فروکش کردن بحران کرونا در استان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 15463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد