در رسانه| مراقبت از کارتن خواب‌های معتاد همدانی

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان از آغاز طرح پیشگیری از ابتلا به کرونا در میان کارتن خواب‌های معتاد خبرداد.

امیر کوکائیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به آغاز طرح پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در افراد بی‌خانمان و کارتن خواب‌های مصرف‌کننده مواد در سراسر کشور، بیان کرد: این طرح در ابتدا به صورت فایل آموزشی به مسئولین مراکز کاهش آسیب بهزیستی ارائه و سپس به صورت عملی به کارتن خواب‌های معتاد آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه، این طرح باعث کاهش شیوع این بیماری در بین این افراد که عمدتاً به علت سوء تغذیه دچار کاهش ایمنی در بدن هستند می‌شود، تصریح کرد: مسئولین مراکز کاهش آسیب مرتبا به تمامی پاتق‌های کارتن‌خواب‌ها سرکشی کرده و پس از ارائه آموزش‌های لازم به این افراد، بسته‌های بهداشتی را به آن‌ها تحویل می‌دهند.

کوکائیان با تاکید براینکه تمامی اقدامات صورت گرفته در حیطه وظایف بهزیستی بوده و درطول سال اجرا می‌شود، عنوان کرد: این اقدامات در این شرایط تشدید شده است اما بااین وجود سازمان بهزیستی به وظایف خود پایبند بوده و تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان از ادامه روند ممنوعیت پذیرش افراد جدید مراکز تحت پوشش بهزیستی خبرداد و خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در راستای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس در تمامی مراکز مورد حمایت ارائه شده است.

کد خبر 15455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد