متفاوت بودن همیشه بد نیست

روز های جهانی در هر تقویمی یادآور موضوعی نهادی به جهانیان است و شامل یک نژاد نمی شود.


روز های جهانی در هر تقویمی یادآور موضوعی نهادی به جهانیان است و شامل یک نژاد نمی شود.
روز جهانی اوتیسم در روز های نخستین هر بهار به ما نوید سالی خوش را برای ما ایرانیان داده و یادآور این می شود که افراد مبتلا به این بیماری شایسته و مستحق بهره مندی از حقوق بنیادین بشری و زندگی سرشار از شادی هستند.
مهم‌ترین هدف سازمان ملل از نام‌گذاری روز اوتیسم، درک مشکلات اوتیست‌ها و دعوت افکار عمومی به همیاری در فرایند رشد و هم‌پیوندی آنهاست. افراد اوتیستیک دنیا را متفاوت‌تر از بقیه می‌بینند، می‌شنوند و حس می‌کنند.
همه ما از سوی خداوند به شیوه ای برگزیده شدیم و پیام های رمزآلودی در وجود هریک از ما نهفته است.
افرادی اوتیستیک دنیا متفاوت نیستند اما دنیا را متفاوت می بینند. همه با یکدیگر و در کنار هم باید تلاشی همه جانبه داشته باشیم تا افرادی که به این شکل از سوی خداوند رمزنگاری شده اند را بشناسیم و شرایط زندگی عادی در میان خودمان را برای این عزیزان فراهم کنیم.
در سالی که گذشت بهزیستی خراسان شمالی برنامه های بسیاری را برای این عزیزان در پایگاه های مشخص شده و همچنین محیط های عمومی تدارک دیده تا مردم استان این قشر را بهتر از پیش شناخته و بتوانند در ایجاد جو مشترک و آرام برای این عزیزان تلاش نمایند.
ما از بهزیستی خراسان شمالی این روز را به تمامی افراد دارای اوتیسم و خانواده های این فرشتگان کوچک تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از شادی را برای همگان آرزومندیم.
به امید روزی نزدیک در دنیایی زیبا تر برای اتیستیک‌های سرتاسر گیتی.

کد خبر 15446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد