در رسانه| اجرای اقدامات پیشگیرانه در مراکز تحت نظارت بهزیستی فامنین

سرپرست بهزیستی شهرستان فامنین از در پیش گرفتن اقدامات پیشگیرانه در مراکز تحت نظارت بهزیستی فامنین اعم از انجام ضد عفونی و گندزدایی، آموزش و اطلاع رسانی های مورد نیاز، توزیع مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی بین مددجویان و غیره خبر داد.

به گزارش قلم، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان؛ ابوالقاسم قربانی از انجام اقدامات پیشگیرانه در اداره بهزیستی شهرستان و مراکز تحت نظارت در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: انجام ضد عفونی و گندزدایی اعم از لوازم التحریر، شیرآلات بهداشتی و دستگیره درب ها و آموزش کارکنان از جمله اقداماتی بود که در بهزیستی شهرستان انجام شده و در حال انجام است. 

سرپرست بهزیستی شهرستان فامنین در ادامه به آموزش و اطلاع رسانی های مورد نیاز در شرایط فعلی اشاره کرد و افزود: با حضور نماینده هلال احمر و آموزش های لازم در خصوص نحوه استفاده از ماسک، دستکش و موارد مربوط به بهداشت فردی به کارکنان بهزیستی شهرستان و مراکز تحت نظارت ارائه شد. 

این مسئول در ادامه صحبت های خود یاداور شد: دو مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد تحت نظارت نیز با ترخیص تمامی بیماران پس از پایان دوره بهبودی ضد عفونی، گندزدایی و سم پاشی شده و آماده پذیرش بیماران جدید پس از عادی شدن شرایط هستند. 

قربانی از توزیع مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی بین مددجویان توسط مراکز غیردولتی خبر داد و گفت: آموزش های لازم نیز از طریق فضای مجازی و تلفن های همراه به مددجویان ارائه شده است. 

سرپرست بهزیستی شهرستان فامنین در پایان خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته ضمن پیشگیری از هرگونه ابتلای مددجویان و… آمادگی لازم جهت مقابله با ابتلای احتمالی نیز وجود دارد. 

کد خبر 15427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد