هم استانی های عزیز می توانند برای  خود ارزیابی  و ضعیت  روانشناختی  خود و استفاده از این سامانه به آدرس corona.behzisti.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان فارس از راه اندازی سامانه خود ارزیابی وضعیت روانشناختی با غربالگری سیستماتیک افراد در مشکلات استرس ، اضطراب و افسردگی در بحران ویروس کرونا خبر داد. 

راه اندازی سامانه خود ارزیابی وضعیت روانشناختی در بحران ویروس کرونا توسط سازمان بهزیستی کشور
مدیرکل بهزیستی استان فارس از راه اندازی سامانه خود ارزیابی وضعیت روانشناختی با غربالگری سیستماتیک افراد در مشکلات استرس ، اضطراب و افسردگی در بحران ویروس کرونا خبر داد. 
هم استانی های عزیز می توانند برای مشاهده و استفاده از این سامانه به آدرس corona.behzisti.ir مراجعه نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان فارس ، دکتر کشفی نژاد در این رابطه گفت: شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد استرس، اضطراب و افسردگی ناشی از انتشار این ویروس در بین اقشار مختلف جامعه شده است و عدم مداخله به موقع می تواند باعث مشکلات متعدد روانشناختی دیگر شود. 
مدیرکل بهزیستی استان فارس خاطرنشان کرد؛ هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه به سامانه خودارزیابی روانشناختی، ضمن ارزیابی خود و خانواده از توصیه های علمی متناسب با شرایط روانشناختی بهره مند شده و در صورت نیاز به مراکز تخصصی روانشناختی ارجاع داده شوند.
وی خواستار بهره گیری از ظرفیت و مشارکت اصحاب رسانه و جراید، پایگاههای اطلاع رسانی و رسانه های خبری در شبکه اجتماعی استانی و معرفی گسترده سامانه ارزیابی وضعیت روانشناختی شد و تصریح کرد ؛ این امر کمک شایانی در بازسازی و ارتقای وضعیت روانی افراد در معرض آسیب خواهد نمود .
دکتر کشفی نژاد با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان فارس از روزهای شروع این ویروس با تقویت خط مشاوره ۱۴۸۰ استان و حضور ٣٥ مشاور و روانشناس در سه شیفت کاری از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب به بیش از ١٢هزار نفر مشاوره تلفنی رایگان ارائه نموده است افزود ؛ اکثر مشاوره های صورت گرفته در زمینه مدیریت استرس در مواجه با ویروس کرونا ، مشکلات خانوادگی، اختلالات و مشکلات ناشی از این بحران در منزل و مهارت های خودمراقبتی در ایام قرنطینه خانگی بوده است . هم استانی های عزیز در هر نقطه ای از استان پهناور فارس می توانند با تلفن ثابت و همراه خود از خدمات مشاوره و روانشناختی تلفنی رایگان ۱۴۸۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 15411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد