مدیرکل بهزیستی استان البرز از راه اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران ویروس کرونا خبر داد

هموطنان عزیز میتوانند برای مشاهده و استفاده از این سامانه به آدرس CORONA.BEHZISTI.IR مراجعه نمایید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : دکتر «اسدالله حیدری» در این رابطه گفت :  شیوع بیماری کرونا سبب ایجاد برخی علائم استرس، ناامنی، اضطراب و ترس در بین اقشار مختلف جامعه شده است و تبعات این بیماری در ابعاد مختلف میتواند برای جامعه بسیار زیاد و آسیب زننده باشد به همین دلیل معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی باراه‌اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران ویروس کرونا در نظر دارد تا به صورت هوشمند افراد جامعه را در این شرایط بحرانی ، از نظر وضعیت روانشناختی، غربالگری نماید و توصیه های لازم را به هموطنان بزرگوار ارائه دهد.

دکتر اسدااله حیدری افزود : این سامانه با هدف تدوین محتوی مناسب متناسب با وضعیت سلامت روان افراد ،غربالگری صحیح و مبتنی بر شواهد علمی، ارائه توصیه های کارشناسی و علمی روانشناختی و پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی ناشی از بحران ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت : نتایج نمایش داده شده و توصیه های ارائه شده در این سامانه، بر اساس پاسخ دهی افراد به سوالات پرسشنامه استرس، افسردگی و اضطراب می باشد و جایگزین مداخلات و مصاحبه های تخصصی نمی گردد.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان گفت :هموطنان عزیز میتوانند برای مشاهده و استفاده از این سامانه به آدرس CORONA.BEHZISTI.IR مراجعه نمایید.

کد خبر 15392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد