پیام قدردانی مدیر کل بهزیستی ایلام از تلاشهای مجموعه این سازمان در مقابله با کرونا

مدیر کل بهزیستی ایلام از تلاشهای مجموعه این سازمان در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

«این روزها که جهان با میهمان ناخوانده کرونا در جدال است و هر روز شاهد شنیدن اخبار تلخی از افراد مبتلا به این ویروس و یا تلفات انسانی ناشی از آن هستیم، تشریک مساعی ارزشمند مجموعه همکاران پر تلاش و زحمتکش سازمان بهزیستی ایلام به عنوان سربازان دیگری از جبهه سلامت در راه نابودی و مقابله با این بیماری به منظور حفظ سلامت مددجویان بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

همت و مشارکت شما عزیزان که مثل همیشه با ایثار و از خودگذشتگی این روزها را بجای قرنطینه خانگی، مراقبت و تلاش برای خدمات دهی به مددجویان مراکز و سایر افراد جامعه هدف بهزیستی ترجیح دادید جای تقدیر داشته و به یقین در اذهان یادگار خواهد ماند.

همچنین تلاش مجموعه روانشناسان مرکز صدای مشاور نیز که ساعتها همچون سنگ صبور برای کاهش اضطراب و استرس همنوعانشان پاسخگوی تماسهای مردم بودند و همچنین مجموعه کادر اورژانس اجتماعی نیز ستودنی است.

اینجانب از تلاشهای تک تک شما مجموعه همکاران عزیز که همچون دیگر مواقع بحرانی با توجه به رسالت و هدف بهزیستی که تلاش برای بهتر زیستن و ایجاد آرامش بین مددجویان و عموم‌مردم بوده و بار دیگر بخوبی در این عرصه درخشیدید کمال تشکر و امتنان را دارم.

خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مجموعه مددکاران، روانشناسان، مددیاران، مراقبان مراکز و شرکای اجتماعی بهزیستی در بخش خصوصی و موسسات و کلینک ها و جمعیتها تاکنون موردی از ابتلای مددجویان مراکز به ویروس کرونا ثبت نشده که جای خرسندی و شکرگزاری دارد.

در پایان ضمن سپاس مجدد از وحدت رویه و همگرایی حاکم بین کارکنان مجموعه بهزیستی، سلامتی و سعادت برای تک تک شما عزیزان و جامعه هدف سازمان را به امید شکست کرونا از ایزد منان خواهانم.

زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام

کد خبر 15389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد