پیام تبریک مدیر کل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی ایران

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان در پیامی فرارسیدن دوازهم فروردین " روز جمهوری اسلامی ایران " را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان؛ متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشتشان است.

این روز جلوه ای از وعده الهی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند ملت بزرگ و انقلابی ایران به برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان عالم بر افروخت.

مردم آگاه و ولایتمدار ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور، که بر اصول و مبانی تعالیم مکتب رهایی بخش اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت های بالنده و مطمئن را به جهانیان ارائه کرد.

اینجانب با تبریک این روز فرخنده و مبارک به همه مردم فهیم و ولایتمدار ، خصوصا جامعه هدف وخانواده بزرگ بهزیستی استان هرمزگان در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، امیدوارم ملت رشید و بصیر ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ و به رخ کشیدن ظرفیت مردم سالاری اسلامی، ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی، سربلند و پیروز باشند.

غلامحسین رنجبر

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 15377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد