تجلیل سرپرست اداره کل بهزیستی از کارکنان اداری و مراکز بهزیستی

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی با صدور پیامی از کارکنان اداری ومراکز شبانه روزی تقدیر نمود.متن پیام به شرح ذیل است:

به گزارش روابط عمومی، سازمان بهزیستی به عنوان یک ارگان حمایتی در خدمت محروم ترین اقشار جامعه می باشد که طیف قابل توجهی از جامعه هدف به دلیل عدم دارا بودن سرپرست موثر ،عدم امکان نگهداری در منزل و ... در مراکز نگهداری شبانه روزی این سازمان نگهداری می شوند. این امر مسئولیت این اداره کل را مضاعف می نماید و در شرایط ویژه همچون شرایط خطیر کنونی ارائه خدمت به اقشار تحت پوشش مستلزم تلاش ،عنایت و دقت ویژه ی کارکنان اداری و بالاخص کارکنان مقیم در مراکز می باشد.

در شرایطی که کشور عزیزمان همچون بسیاری از کشورها درگیرمبارزه با بیماری کووید۱۹ شده است؛ مهمترین نکته، تلاش جانانه و مجاهدانه کارکنان بهزیستی و مراکز شبانه روزی زیر نظر می باشد ؛ که با ایثاری همه جانبه سلامت خود را در معرض تهدید قرار داده اند؛ تا جان مقیمان مراکز شبانه روزی بهزیستی  اعم از سالمندان ،معلولین ذهنی و جسمی ،فرزندان بی سرپرست ،بیماران معتاد و کودکان کار و خیابانی حفظ شود.

زبان از بیان قدردانی از تلاشها و زحمات شما بزرگ مردان و شیرزنان قاصر است و تنها خداوند متعال قادر است پاداش این مجاهدت های خالصانه را بدهد. بی شک همه مردم و مسئولان بهزیستی قدردان این خدمات ایثارگرانه شما هستند و امیدوارم با همکاری و مشارکت مردم و رعایت موارد بهداشتی از این پدیده نیز به سلامت عبور کنیم.

فرگل صحاف

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 15349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد