مهدیشهر| دوخت  ۲۵۰۰ عدد ماسک

درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت : بهزیستی شهرستان و موسسه خیریه آوای سبز شهید شوکت پور درجزین در کارگاه خیاطی "سفیر حجاب" اقدام به تولید ۲۵۰۰ ماسک و توزیع آن به همراه مواد ضدعفونی کننده در میان جامعه هدف کرده است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گزارشی از اقدامات مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت این اداره در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ داد .

درخشنده بیان داشت: اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با دارا بودن۴ مرکز در حوزه پیشگیری ، توانبخشی و موسسات خیریه با تحت حمایت داشتن بیش از۱۲۰۰ نفر به تفکیک ۳۱۵ نفر اجتماعی و ۹۷۵ نفر در حوزه توانبخشی در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر افزود: یکی از همراهان همیشه در صحنه سازمان بهزیستی خیرین هستند و حضور ایشان در این شرایط ویژه همانند گذشته چشم گیر بوده است . اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با همراهی موسسات خیریه مهرآفرینان پیروزوند و سرای امید قومس با تهیه و توزیع ۲۰۰ عدد بسته شامل اقلام خوراکی و بهداشتی در میان جامعه هدف در این امر گام موثری برداشته اند؛ همچنین بهزیستی شهرستان و موسسه خیریه آوای سبز شهید شوکت پور درجزین در کارگاه خیاطی "سفیر حجاب" اقدام به تولید ۲۵۰۰ ماسک و توزیع آن به همراه مواد ضدعفونی کننده در میان جامعه هدف کرده است .

درخشنده در پایان گفت: موسسات تحت نظارت این شهرستان، تمامی تلاش خود را تا عبور کامل از این بحران بسیج کرده و دوشادوش اداره بهزیستی در راستای خدمت به جامعه هدف گام برداشته اند.

کد خبر 15348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد