پیام قدردانی مدیر کل بهزیستی مازندران از مددکاران، مراقبین و مربیان حاضر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران برای تقدیر از مددکاران، مراقبین و مربیان حاضر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن کامل این پیام بدین شرح است :


به نام خداوند زیبایی ها 
مربی فداکار ، مراقب همراه و عزیز 
سلام و درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران .
در شرایط کنونی که جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و همگان برای مصونیت در برابر این ویروس خطرناک، تمام فعالیت های خود را متوقف کرده ودر خانه مانده اند ، این شما هستید که همانند مدافعان سلامت در خط مقدم همراهی و حمایت روانی - اجتماعی و بهداشتی از تمامی توانخواهان تحت پوشش مقیم مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی اعم از فرزندان ، شیر خوارگان، سالمندان ، بیماران مزمن اعصاب و روان ، افراد دارای معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی ایستاده و مهرتان را از آنها دریغ نکرده اید. در شرایط سخت و بحرانی کنونی، شما با تلاش خستگی ناپذیر و از خودگذشتگی بی پایانتان ، مهربانانه ، جهادگونه و بدون چشم داشتی ، برای ارائه ی خدمات ارزنده به انسان هایی که به حمایت و توجه شما وابسته اند همت گماردید.
امیدوارم با عنایت به رحمت خداوند مهربان از این شرایط حساس به سلامت گذر کنیم. قطعا خاطره ایثار و جهادگری شما در خط مقدم حفظ و حراست از سلامت مددجویان تحت پوشش تا همیشه در دل هایمان سبز خواهد ماند و الگویی شایسته برای همگان خواهد بود .
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران مدیون این فداکاری شما برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا هستم، هرچند زبان و قلم را توان ستایش از این حجم از ایثار و از خودگذشتگی نیست اما به نوبه ی خود از شما قدردانی می نمایم . رحمت ذات الهی همواره شامل حالتان ، چراغ نورانی تجربه گرما بخش زندگیتان ، سلامتی و دل خوش در پناه حضرت حق قرین لحظه های نابتان و دعای خیر مردم و کارکنان بهزیستی بدرقه راهتان باد .
دکتر فرزاد گوهردهی 
مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 15335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد